Är det sommar?

Kikade just på termometern men jösses är det verkligen sommar?



ja ni ser själva va?
10 grader....10 grader det kan det ju vara en riktigt varm vinter dag!!!!


Grått och trist är det också, bilder från balkongen!





Ser inte alltför kul ut, men det har slutat regna så det är väll alltid något!
Kikade just på micron men nu har det gått sju minuter sen dess:



Så snart är det dags att gå ned på gården.
När jag kommer till jobbet ska jag koka pasta det första jag gör för det ska hällas i tomatsoppan som städ/ köksan ska göra.
Vi brukar få mat från skolan men 3 1/2 vecka innan semestern så gick de på semester så då har vi fått laga maten själv och 1 1/2 vecka efter semestern och det är jag som stått för det när det varit för mycket för Anneli att hinna med, hon har ju städ också och egentligen enbart lägga upp maten från skolan på våra vagnar, så ni förstår att hon ej hinner allt.

Nej hej hej nu kanske vi ses ikväll annars syns vi imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0