Ångest!

Usch fy blä jag börjar jobba imorgon efter fem veckors semester. Det känns inte alls kul kan jag tala om. Känner mig inte ett dugg utvilad utan enbart trött less och seg.
Igår kom stört blödningen är väll så att det håller på fram och tillbaka ibland i en vecka sen slutar det med två-tre dagars fart.
Är ju iallafall 44 så det ska väll vara det som kallas övergångsåldern iallafall dess början.
Är väll därför man är så trött och så börjar jag bli förkyld också.
Såg att alla mina blommor hängde så det var bara att fara runt med kannan....hm kannorna.
Alla mina blommor:

                                       

                    
Som ni ser går det åt en hel del vatten till dessa blommor, palmer osv!

OBS KIKA IN IGEN, KANSKE SKRIVER MER IKVÄLL OCH OBS OBS OBS KOMMENTERA NI LÄSER OCH SMITER IVÄG UTAN EN ÄNDA KOMMENTAR...SUCKAR!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0