Snart februari.

Dåligt med uppdateringar...Jag vet. Har jobbat på småbarns avd sen 11 januari. Denna vecka har vi varit två pga sjukdom. Varit väldigt tungt och jag är rätt sliten nu. Men är bara ett par dagar kvar så ska jag tillbaka till storbarnsavdelningarna. 
Jag trivs även på små men min rygg tycker inte om det.
 
Har haft lite svackor också. Jobbigt att arbeta 100%. Är jämt trött och ibland deppig. Skulle önska att jag hade råd att gå ned till 75%. Men då blir även pensionen sämre. Det är mest den jag tänker på.
 
Idag ska vi äta mini landgång som jag kallar det. Man skär bröd i trekanter och har en massa goda pålägg och sallad och tomater till. Salami, ost, leverpastej, räkor , ägg, skinka. Mums!!!!
Vi handlar en del på Martin Olsson servera. Ska även handla till min mor också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0